Известие

Collapse
No announcement yet.

до колко е нормално дизела да пуши?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Абе щом "припушва" черно нЕма страшно, кат почне беличко и синичко вече става лошо положението.
    п.с. От "спортната" нафта пушат дооооста по-малко печките - поне моите, т`ва пък ако от време на време ей така за кеф поне веднъж на месеца си слагате двутактово синтетично масло нещата стават още по-добри.
    Last edited by kiko73; d.m.y г., 09:42.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #17
      Коя е тая спортна нафта...
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
        Аз съм с чип и не съм махнал катализатора. Като я сръчкам здраво пуши яко черно. Интересно ми е защо ми пропушва и като карам кротко. Не вдигав повече от 2000 об. а на моменти изхвърля чернилка. Това не винаги го прави. Някой път няма и помен от пушене друг път почти без газ пропушва. Забелязал съм че пропушва когато повече време колата е била в покой. Някакви идеи? Дали с махане на катал. ще се оправи? Няма симптоми на запушен. Тоест има яка мощност и никакво давене и зачудване при сръчкване.
        Във въпроса ти се крие и отговора
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Във въпроса ти се крие и отговора
          И какъв е отговора?
          Алфа 166 JTD 136к.с + чип

          Comment


          • #20
            Ако всичко е наред по колата, то тя страда от некачествен ремап. Сега разбира се с хвърляне на боб ще го кажа, но все пак с лош ремап може да няма значения за пушенето на какви обороти си, а по-скоро колко си натиснал педала на газта. И все пак нито знам кой ти е правил чипа, нито знам състоянието на колата, но съм виждал много чипове с много насрани настройки. Много пушек по принцип не води до повече мощност, а напротив. Води до лоши последствия. Щом пуши яко черно значи имаш твърде много неизгоряла нафта и същата мощност и дори и по-висока се постига и без да пуши колата. Лош ремап или проблеми с мотора имаш, но щом върви добре и видимо няма ядове по-вероятно е първата причина. Разбира се това са само вероятности както казах. Намери някой близо до теб който разбира да ти прочете софтуера и да прегледа как са направени настройките.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Коя е тая спортна нафта...
              Аз така казвам на разните Дизел+; Премиум дизел; В-пауър дизел....
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Поправете ме ако греша, но логиката ми е такава:
                - Ако е махнат катализатора, газовете излизат по-бързо, нефилтрирани и може да се виждат осезаемо.
                - След чип колата може да припушва като и дадеш повече газ.
                - От кофти нафта пуши също
                - От скъсан/ не добре стегнат маркуч от турбото (някои от трите до кулекторите)....
                Така и още:
                - От скапан ЕГР пуши също
                - От скапан дебитомер също може да пуши
                - От скапан температурен датчик също може да пуши и/или от кола която не згрява в работен режим
                - От пикаещи дюзи също може да пуши повече
                - От зацапан или неизправен мап също
                - От скапана турбина която не дава достатъчно налягане също може да пуши
                - ............
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Тука много не съм съгласен - първо като караш леко колата не изпуска едри сажди които да се събират в катализатора После като натискаш и колата пуска сажди катализатора е точно за това да ги събира и изгаря колкото може. Ти си обеснил катализатора като кофа дето се изсипва което въобще не е така, то затова и си има определен пробег живот, и затова се нарича катализатор
                  Ако една кола пуши може да има 1000 причини дори и да не е ремапвана
                  Живко много грешни работи пишеш и ще се караме
                  Има мнооогооо фабрични коли с катализатори които си изпушват и причините изобщо не са лесни за обеснение и според мен въобще не си заслужава да ги обсъждате
                  Ся разбра ме какво исках да кажа Нема за какво да се караме Факт е че всичко освен тоя катализатор зависи и от състоянието на колата, също и от нафтата, най-общо и просто казано пиши ли не и достига въздух дали от спукан маркуч, кофти дебитомер...също може и от незатапен или неработещ коректно ЕГР...
                  Моите и двете нямат катализатори, само прави тръби и крайно гърно, ест. и затапен ЕГР и нито Алфата нито БМВ-то не пушат ама грам...Единствено може да се забележи дим ако дълго време е карано леко и спокойно до 2000, тогава при първото сръчкване може да се получи леко изпушване и до там, но сам знаеш защо

                  Не казвам че знам много, уча се постоянно и от знаещи хора като теб винаги приемам нова информация! Но съм сигурен че знам доста от масата народ където дори и са доста по големи от мен! Сам знаеш че немския кошник, тежката 5-ца да идеш само да я чипнеш и няма как да върви на по малко от 2 коли зад Миро, точно на тебе няма да ти обяснявам, щото ти е пределно ясно Но факт е че след положения труд над нея стана приятна вървяща лимузина!

                  Поздрави, Живко!
                  Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 18:40.
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ако всичко е наред по колата, то тя страда от некачествен ремап. Сега разбира се с хвърляне на боб ще го кажа, но все пак с лош ремап може да няма значения за пушенето на какви обороти си, а по-скоро колко си натиснал педала на газта. И все пак нито знам кой ти е правил чипа, нито знам състоянието на колата, но съм виждал много чипове с много насрани настройки. Много пушек по принцип не води до повече мощност, а напротив. Води до лоши последствия. Щом пуши яко черно значи имаш твърде много неизгоряла нафта и същата мощност и дори и по-висока се постига и без да пуши колата. Лош ремап или проблеми с мотора имаш, но щом върви добре и видимо няма ядове по-вероятно е първата причина. Разбира се това са само вероятности както казах. Намери някой близо до теб който разбира да ти прочете софтуера и да прегледа как са направени настройките.
                    Мерси за подробното обяснение. Чипа е слаган в Италия. Егра съм го затапил. Карам я вече 6м и съм минал 10000км. без да имам проблеми. 4-5 пъти съм я тествал на сериозни разстояния 1000+ км и машината се представи много добре. Бобо споменава за вэзможни проблеми с турбо, дебитомер, мар. Мисля си че щом върви тока зверски може ли да ги изключа горните неща? Остъва нещо по чипа и май ще трябва да си направя една ексурзия до София да го види Бобо. На два пъти ми светна дюлза и след ден изгасна без да има каквато и да е промяна в работата на мотора. Дано не е пикаеща дюлза.
                    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                    Comment


                    • #25
                      То е нормално да изпуши черно:когато си в малки обороти и висока предавка.
                      Впрочим дизела нее чист,нали слагат нерафинирано олио и е около 3%,ще достигне 7% И как няма да пушат.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
                        Мерси за подробното обяснение. Чипа е слаган в Италия. Егра съм го затапил. Карам я вече 6м и съм минал 10000км. без да имам проблеми. 4-5 пъти съм я тествал на сериозни разстояния 1000+ км и машината се представи много добре. Бобо споменава за вэзможни проблеми с турбо, дебитомер, мар. Мисля си че щом върви тока зверски може ли да ги изключа горните неща? Остъва нещо по чипа и май ще трябва да си направя една ексурзия до София да го види Бобо. На два пъти ми светна дюлза и след ден изгасна без да има каквато и да е промяна в работата на мотора. Дано не е пикаеща дюлза.
                        Чипа може и да си е ок от италия а може и да е боклук спорна работа - може да се провери А светенето на дюзата просто трябва да се види от какво е и готово - но не е нормално да свети инжекциона - със сигурност има проблем щом е святкала
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Има едно сравнение такова по международните тунинг форуми. На лошия чип му викат Италиански чип Но със сигурност имаш и проблем щом ти свети лампата.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Има едно сравнение такова по международните тунинг форуми. На лошия чип му викат Италиански чип Но със сигурност имаш и проблем щом ти свети лампата.
                            То има и такъв лаф за италянките ма кат гледам си ги караме и не ни пука Видял съм всякви чипове и съм виждал и италянски прилични
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Е има да. Все пак повечето тунинг софтуер, инструменти за тунинг и не само са италиански. Нормално е да има и качествени неща. Но както знаеш в интернет се разпространяват твърде много "италиански" тунинг файлове който са пълен шит и като знам по форумите как си ги разменят и "тунинговат" чак жална им майка на тея коли
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                аз ще кажа само че 75% от писаното са пални глупости казане от лаици. Дизел няма как да не пуши защото е Дизел. единствено ако има филтър за тварди частици само тогава не пуши, но алфите не знам да имат и по-добре, че като се запуши и започва цакане на всичко коз. Ако не пуши черно значи не достига нафта, мощност, въртящ момент...
                                С две думи скопен дизел, куц кон....
                                То може да пуши и пак да е куц кон, но това е друго.
                                Що се отнася до ТДС-ките 2.5 могат само да ми дишат черното защото не им достига....

                                Comment

                                Working...
                                X